Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Αβέβαιο το μέλλον των Bloc Party

Οι Bloc Party ήταν ένα από τα βρετανικά συγκροτήματα που ξεχώρισαν στην πρώτη δεκαετία της νέας χιλιετίας ωστόσο είναι πολύ πιθανό να μην έχουν άλλο μέλλον. Αυτό τουλάχιστον αφήνει να εννοηθεί ο frontman τους, Kele Okereke σε συνέντευξη του στο ΝΜΕ ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως αυτή την στιγμή το γκρουπ είναι ανενεργό. «Ποιος ξέρει πως θα νιώθουμε σε ένα χρόνο από τώρα», δηλώνει ο 28χρονος τραγουδιστής ο οποίος στα τέλη του Ιούνη θα κυκλοφορήσει το πρώτο του προσωπικό δίσκο με τίτλο, The Boxer. Ο Okereke συνεχίζει, «Δεν είμαι καλός στις επανασυνδέσεις. Αν για παράδειγμα διαλύσω μία σχέση με κάποιον κλείνω τελείως την πόρτα. Έτσι λοιπόν ομολογώ πως ανησυχώ για το πώς θα νιώσω όταν έρθει εκείνη η στιγμή. Δεν είμαι όμως μόνος, έχουν και τα άλλα παιδιά της μπάντας τις δικές τους ζωές. Θα δούμε». Όσο για το solo δίσκο του υπογραμμίζει, «Το αισθάνομαι ως ένα νέο ξεκίνημα. Είμαι εγώ, έχει το όνομα μου. Ήμουν υπεύθυνος για τη μουσική και όλες τις αποφάσεις. Είναι σίγουρα ότι πιο προσωπικό μου». Οι Bloc Party από το 2005 ως το 2008 κυκλοφόρησαν τρεις πολύ καλούς δίσκους κερδίζοντας μερικές διθυραμβικές κριτικές αλλά και αρκετές πωλήσεις. www.cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου